Wil jij bijdragen aan veilige, goed onderhouden en functionele woningen waarin onze bewoners zich thuis voelen? Heb jij daarnaast oog voor teamontwikkeling en procesoptimalisatie? Dan is deze uitdagende rol als Coördinator Vastgoed Services in Sittard/Echt wellicht iets voor jou!
Wat ga je doen?
In deze veelzijdige functie zorg je samen met je team voor het optimaal beheer en onderhoud van onze vastgoedportefeuille. Jouw aandachtsgebieden zijn onder andere coaching van het team, werkprocessen, VGM, het onderhouden van contacten met in- en externe partijen en techniek & realisatie. Je speelt een cruciale rol in de planvorming, bewaking en uitvoering van zowel planmatig als ad hoc onderhoud, verbetermaatregelen en gebouwaanpassingen. Na uitvoering zorg je voor het proces van actualisatie en revisie van vastgoedgegevens.
Hoofdzakelijk geef je sturing aan de professionalisering van je team en draag je actief bij aan het verbeteren van processen en procedures met betrekking tot beheer en onderhoud. Je adviseert, ondersteunt en rapporteert aan de teammanager facilitair & vastgoed en werkt nauw samen met de teams vastgoedprojecten, facilitaire zaken en servicebureau. Met jouw inzet zorg je ervoor dat ons vastgoed voldoet aan alle wet- en regelgeving en blijf je werken aan de gewenste doorontwikkeling richting een planmatig-, conditie- en risico-gestuurde manier van werken.
Waar ga je werken?
Huisvesting is een strategisch aandachtspunt bij het realiseren van de missie en visie van Pergamijn. De komende jaren zal in het teken staan van een transitie waarin de ontwikkeling en uitvoering van de vastgoedplannen centraal staan. Bestaande huisvesting dient functioneel, veilig, betaalbaar en in goede staat van onderhoud te blijven.
Je bent werkzaam binnen het cluster bedrijfsvoering van Pergamijn. Bedrijfsvoering wordt gevormd door de afdelingen Financiën & administratie, Procesinformatiemanagement, Control en Facilitair & Vastgoed. Bedrijfsvoering staat ten dienste van de zorg; het creëren van de randvoorwaarden voor optimale zorg en begeleiding voor onze cliënten door onze zorgprofessionals. De ambitie is te professionaliseren; van uitvoeringsgericht naar planmatig-, conditie- en risico-gestuurd werken.
Het team vastgoed services maakt (naast het team vastgoed projecten) onderdeel uit van het team facilitair & vastgoed. Vastgoed services bestaat momenteel naast vakmensen en huismeesters uit een medewerker bedrijfsbureau, een planner/ werkvoorbereider en een uitvoerend projectleider.
Jouw taken en verantwoordelijkheden
Adviseren over de onderhoudsstrategie en het vastgoed beoordelen op wet- en regelgeving.
Functioneel organiseren en coachen van het team en deelnemen aan het tactisch team facilitair & vastgoed.
Opstellen en actueel houden van het meerjarenonderhoudsplan (MJOP) en bijbehorende jaarplannen op basis van budgetten.
Mede verbeteren/opstellen werkprocessen, methodieken en protocollen.
Actief onderhouden van relaties met in- en externe gebruikers, beheerders, verhuurders, aannemers en leveranciers.
Toezien op de naleving van relevante NEN-normen en verantwoordelijkheden op elektrotechnisch, werktuigbouwkundig en bouwkundig gebied.
Mede bewaken van de financiële uitgaven binnen de gestelde begroting.
Wat bieden we jou?
Een salaris in overeenstemming met de cao gehandicaptenzorg. Het salaris bedraagt afhankelijk van opleiding en werkervaring min. € 3.481,- en max € 5.098,- (Functiegroep 55) bruto op basis van een fulltime 36-urige dienstverband.
Een jaarcontract met de intentie tot een vast dienstverband.
Gedeeltelijk thuiswerken is een optie.
Vakantiegeld (8%), eindejaarsuitkering (8,33%), reiskostenvergoeding, onregelmatigheidstoeslag, kerstgeschenk en attentie Dag van de Zorg.
144 verlofuren en 57 uren balansverlof per jaar op basis van een fulltime dienstverband (36 uur)
Interessante werkkostenregeling (voordelen bij de aanschaf van een telefoon, tablet of fiets, sportclub,…);
En verder vinden we het belangrijk:
Dat je een goede werk-/privébalans vindt.
Dat er een fijne werksfeer is dankzij teambuilding, personeelsvereniging, kerstevent voor personeel en meer.
Als Coördinator Vastgoed Services krijg je de kans om niet alleen een belangrijke bijdrage te leveren aan de kwaliteit van onze gebouwen, maar ook aan de ontwikkeling van je team en de organisatie als geheel. Je kunt jezelf verder ontwikkelen en op termijn doorgroeien naar een rol in het team vastgoedprojecten.
Jouw profiel
HBO werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding in een bouwtechnische richting;
Adequaat gebouwonderhoud kent voor jou geen geheimen. Je hebt kennis van en ervaring met het opstellen van meerjarige onderhoudsplannen.
Je bent enthousiast over de mogelijkheid te kunnen meedenken over en actief bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van het team en de beheer- en onderhoudprocessen.
Kennis van en ervaring met het plannen en uitvoeren van onderhoud en verbouw.
Tactisch vaardig om met diverse partners (intern en extern) in gesprek te gaan en overeenstemming te bereiken.
Enthousiast? Solliciteer snel!
Wil jij ons team komen versterken en voldoe je aan de gestelde eisen, solliciteer dan vóór 4 augustus 2025 met je motivatie en cv.
Voor nadere informatie over de functie-inhoud kun je contact opnemen met Ivo Dassen, teamleider facilitair. Tel: 06-42736031
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure?
Bel of app dan met recruiter Mirte 06-18425085 of Justin 06-14957174
Gesprekken staan gepland voor donderdag 14 augustus 2025.
Bij indiensttreding lever je een verplichte geldige VOG (verklaring omtrent gedrag) aan. De kosten van de VOG vergoeden wij.
Re-integratie kandidaten, eventueel boventallige medewerkers evenals interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang in de procedure.
Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld